tisdag 27 augusti 2013

I Drömmarnas värld..

befinner jag mig ju ibland. Både på dagar och nätter. Att jag dagdrömmer en del vet ju de flesta som känner mig rätt väl. Men det finns en återkommande dröm som jag har på natten.. eller drömmen är ju olika från gång till gång men personen drömmen handlar om är densamma. Det började för 3-4 år sedan. Det är alltid samma kvinna och jag kan inte se hennes ansikte i drömmen. Men jag vet att jag känner henne på något sätt. Hon är så snäll och så varm och hon tycker om mig så mycket. Jag kommer ihåg första drömmen så väl. Vi möts upp på en väg och jag vet direkt att jag känner henne fast jag inte vet vem hon är. Vi promenerar tillsammans och pratar väldigt länge, hon tar min hand. Tillslut så kommer vi till ett valv och vi ställer oss under det. Hon lutar sig framåt och kysser mig och säger att hon älskar mig men att hon måste gå. Hon säger att vi ses senare och så går hon sin väg. Efter det vaknade jag upp och kände mig så varm i hjärtat. Det var så verkligt. Hon har återkommit i mina drömmar med jämna mellanrum sedan dess och jag blir lika varm i hjärtat varje gång. Det är lika verkligt som första drömmen. Det är så svårt att beskriva, men det är som att vi förstår något i varandra. Frustrationen av att inte få se hennes ansikte har varit stor ganska ofta. Särskilt som att de här drömmarna med henne är återkommande. Det är som att hjärnan har filtrerat bort min förmåga att se och höra i drömmen, men jag kan samtidigt se och höra ändå. Det är riktigt märkligt. När drömmar är återkommande hos mig så brukar det i regel betyda något, särskilt när de är så klara och verklighetstrogna. Men det här står över det mesta jag har drömt. Jag drömde om henne inatt, det är den stora anledningen till att jag delar med mig. Jag vaknade upp så lycklig.. :)

Kram på er sötisar!