onsdag 28 augusti 2013

Då försöker jag igen

Ett nytt försök till sömn. Hoppas det går lite bättre den här gången. Jag tror att ett knep till en bra sömn är en stor dubbelsäng och fluffiga lakan. Åh vad jag saknar min gamla säng. En mil bred och bästa platsen var i mitten. Att sova som en sjöstjärna med armar och ben rakt ut. Ser antagligen inte klokt ut men vem bryr sig när man är ensam. Jag tar mig rätten att sova hur jag vill! Armar utåt sträck! :) Saknar det nu när jag sover i en skranglig gästsäng. Var tvungen att göra mig av med både min älskade soffa och min älskade säng. Men jag kan säga att det fortfarande svider lite efter att jag gav bort soffan. Den var så bekväm. Jag hade utan problem kunnat bo i den om jag varit tvungen. Min gamla skruttiga bekväma soffa. Åh så jag saknar dig!
Nu dags för lite välbehövd sömn.

Sov gott alla mina små kycklingar!