söndag 11 augusti 2013

Regnet vräker ner..

och åskan mullrar på. Här sitter jag och gör ingenting. Mycket trevligt måste jag säga fast det var en del saker som skulle göras idag. Ärenden och liknande, men det får snällt vänta till imorgon då. Inte mig emot!
Dagarna springer förbi och om en inte allt för avlägsen framtid kommer också sommaren vara över för i år. Den här hösten blir den första på ett tag där jag inte vet vad jag kommer att göra. Jag är i en fas där jag tar mig en grundlig titt på allt jag har i mitt liv och omvärderar vissa saker. Lyfter på alla stenar och tittar under. Jag tror att det är nyttigt att göra så mellan varven. Det är definitivt inte enkelt heller, men absolut värt det.
Vem är jag i förhållande till allt i mitt liv? Vill jag att det ska vara såhär eller vill jag att det ska vara på ett annat sätt? Platsar detta i mitt liv just nu eller är det något att ta hand om senare? Och den eviga frågan,
vart fasen är jag på väg? Så himla bra frågor och så nyttigt att ställa dem till sig själv.

Kram!