tisdag 16 augusti 2011

Alla delar som inte går ihop

Jag ska vara brutalt ärlig om en sak nu. Det är att jag känner att jag inte kan vara så öppen som jag skulle vilja i bloggen alltid. För det finns alltid någon som har irriterande synpunkter på hur JAG väljer att leva mitt liv.
Så du som läser nu, om du vet med dig att det finns saker i mitt liv som du inte tycker om att läsa eller höra om så råder jag dig att sluta läsa bloggen nu. Och om vi råkar vara vänner så råder jag dig att ta en STOR funderare på varför jag skulle vilja vara vän med någon som dömer och vill ha något slags vetorätt över vad, vem eller vilka jag väljer att ha i mitt liv. Det är INTE din sak att bestämma. Det är jag som ska vara nöjd och lycklig med hur jag lever. Och bara jag vet vad som är värdefullt i mitt liv. Du och jag kanske inte alls har samma värdegrund och synsätt. Tänk på det!